April 16, 2006

'Mic'

Sms to Singapore from Perth: 15 April '06: Maria, comp kau ade skype x?
Sms to Perth from Singapore: 15 April '06: Skype takde lah tapi nanti aku try check skype for mac

'Hello?? Maria? Kau boleh dengar tak?'

Boleh, boleh.... tapi aku takde mic... kau cakap aje la, aku type

'Laa.... ye ke? Pegi beli la nanti'

Esok aku beli

'Okok... kita sambung...'

Dah bercakap untuk kesekian lamanya (rasa pelik bercakap sorang2, macam org gila je), terperasan ada background sound entah dari mana... Macam bunyi tv... tapi dr bilik aku tak boleh dengar tv di luar unless kalau kuat sangat.

'Maria, cuba kau cakap... aku rasa macam aku boleh dengar suara kau la!'

'Wani? Hello?'

'Maria!!!! Aku boleh dengar kau!!!'

'Clear ke suara aku?'

'Clear! Clear!! La... kau ade mic la dekat komputer kau!'

Gelak

'Ape ni... pegi check manual guide la, cari kat mana mic komputer kau...'

Gelak lagi

No comments:

Post a Comment